Les històries d'una gata de Sitges

29 de noviembre de 2005

Les vacances a Holanda


Aquest estiu els meu amos s'han marxat a Holanda a passar uns dies de vacances. Van sortir de casa ben aviat per agafar l'avió però jo ja sabia que marxaven uns dies abans quan vaig veure que treien de l'armari aquella immensa maleta... Quan l'agafen ja oloro que es piren i com que a mi no m'agrada, m'enfado i m'amago sota el llit (je, je, je, mai em troben!!!)

Bé, aquest cop van ser-hi fora més de 10 dies. Al principi quan van arribar de tornada, em vaig fer l’enfadada i no els hi vaig dir ni mu. Però de seguida em van trobar i van començar a estrujarme i a donar-me petons, cosa que odio, però en el fons m’agrada doncs ja sé que estic de nou acompanyada.

M’han explicat que allà han trobat molts com jo i que els holandesos tenen una estima molt especial pels animalons en general, cosa que m’alegra perque per aquí hi ha uns quants que pensen que som com rates de carrer.

Vaja, aviat us presentaré a tots els meus amiguets, que en tinc uns quants!!!