Les històries d'una gata de Sitges

30 de noviembre de 2005

Glossari


  • Bufar: Puc fer-ho quant estic espantada, agobiada o enfadada. En principi hauria de causar impacte, perquè faig un soroll molt salvatge i el cabells se'm fiquen de punta, però a l'hora de la veritat es se'n foten de mi.
  • Amassar: Això ho faig quan estic super agust a sobre d'algun coixí o a sobre del Robert i la Vane. Simplement obro i tanco les ungles com si estigués tocant el piano.
  • Ronronejar: També ho faig quan estic contenta, faig com un sorollet amb la gola molt divertit a més m'acostumen a acariciar quan ho faig, que més vull!!
  • Donar-me de cap contra tot: Quan m'estan fent carícies tinc una estranya necessitat de donar-me de cap contra allò que tingui al davant, pot ser la taula, el sofà i ho faig amb força ehh!!!
  • Com saber si estic rabiosa?: Molt fàcil. Si moc la cua intermitentment d'un costat a l'altre, tinc les orelles cap endarrera i les pupil·les dels ulls totalment dilatades és que molt, molt enfadada. I no fa falta que faci les tres coses alhora.
  • Com saber si estic contenta?: Puc fer qualsevol de les situacions que abans he explicat, ronronejar, amassar però si a més tinc la cua tiesa, tiesa cap a dalt és que estic boja d'alegria. A vegades aquest status ve acompanyat de corredisses pel passadís, saltirons a la paret, etc.
  • Com demanar menjar?: Molt fàcil. Mentre dormen només s'ha de començar a miolar insistentment, si això no funciona em pujo a sobre d'ells dissimuladament (a vegades em foten tal mastegot que surto disparada directament cap a la cuina). Sinó els acompanyo fins el bany fent-me la dolça, faig tonteries a la cuina, moc la poteta (això lis fa molta gràcia i sempre cauen)