Les històries d'una gata de Sitges

22 de noviembre de 2006

El Curro i el Mijail de l'altra Anna

Aquí teniu dos amiguets nous. Un de la meva espècie i l'altre de la del Rolling. El gosset tan espavilat és el Curro i el gatet és en Mijail, tots dos també adoptats i s'estimen molt a l'Annita. Encara que són gos i gat es porten de meravella, igual que jo amb el Rolling, així que trenquem falsos mites...

Aprofito la nota per comentar-vos que avui hi ha hagut un apropament entre la Mitzie i jo, perque hem dormit juntes i la Mitzie m'ha estat llepant, ja veieu!!! fins i tot m'acabarà caient bé aquesta paia!!! Espero que no estigués somiant amb un pollastre al forn ¿?¿?¿?¿?

I no m'està de més afegir que encara estic esperant les fotos del Sinver i la Tete, a veure si el Antonio i la Pie espavilen i me les passen d'una vegada!!!! Ja no hi ha excusa amb les opos ok? Espero no haver d'esperar tant com amb el tema de les cortines ;)