Les històries d'una gata de Sitges

13 de noviembre de 2008

Ciutadans de Catalunya, ja torno a ser aquí!

Hola a tothom de nou!!!!... Després d'un llarg parèntesis torno a escriure al meu bloc. Ja em veig amb cor d’explicar-vos més anècdotes familiars. D’entre les novetats més importants hi ha la de presentar-vos a una nova companya de pis: Roma. Sí, ja se el que pensareu, un nom mooolt hortera... però així són els meus propietaris, jo no els he escollit, ells m’han escollit a mi!!!

Bé, doncs la Peque (així l’anomeno jo, perque no aixeca un pam de terra) és un moc de gata europea atrigrada que el Robert va arreplegar del carrer farà un any i mig. L’anècdota és que el passat estiu va caure per la terrassa i es va perdre. Vam haver d’establir una complexa operació de recerca (Operació P.D.C.T.H.M.-Peque, ¿dónde coño te has metido?) que fins i tot va mobilitzar al cos d’agents rurals gatunos de la Guàrdia Civil, que sota les meves ordres, van localitzar-la a 50 cm de casa. Les conseqüències del pla de rescat van ser més d’un dit mossegat i un parell d’injeccions del tètanus.

Aquí us presento a la joia de la família.