Les històries d'una gata de Sitges

16 de febrero de 2006

Ampliem patrimoni!!!

Bones notícies! Fem el pis més gran!! Finalment aquesta parella s’ha decidit i ha comprat el pis del costat. Bé, més que decidir-se ja marxa l’histèric del veí. Oe, oe, oe!!

Diuen que hauré de compartir pis amb una tal Mizie, jo no estic gaire d’acord així que haurem de marcar algunes condicions:
  1. Necessito un passadís llarg per poder córrer i donar brincos a la paret. L’actual és curt i tot just quan m’envalo em trobo la porta al nas.
  2. Ara tindré millors vistes, així que necessitaré un bon seient a prop de la finestra, he de prendre el solete.
  3. Estic preparant els plànols i no trobo lloc pel meu llitet. Imprescindible, ha d’estar a prop d’algun radiador.
  4. La peixera ha de col·locar-se en algun punt que jo controli aquestes “piranyes”, a l’igual que el Faluc. (Per cert a veure si aconsegueixen aclarir l’aigua d’una vegada per totes!!!!)
  5. Necessito una catifa on poder afilar les meves ungles, el sofà ja el tinc una mica avorrit.

I crec que no em deixo res més... Sincerament, vaig bastant atrafegada, plànols, arquitectes, llicències, obres, mobles nous, cortines, llums, etc. He de posar ordre aviat o aquests se’m descontrolaran.

US MANTINDRÉ INFORMATS...